KIDS' TIME

 

XIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME

Na Targach Kids’ Time mają miejsce premiery rynkowe oraz prezentowane są branżowe nowości i ciekawostki. To tutaj podpisywane są największe kontrakty i umowy. Targi są także doskonałą okazją do spotkań firm z przedstawicielkami blogosfery parentingowej z całej Polski. - Są to największe targi w Polsce tego typu. Dlatego co roku, od wielu lat, się tutaj wystawiamy – powiedział Jakub Bochenek z firmy Tuban. Targi KIDS’ TIME to miejsce europejskich premier i debiutów branży dziecięcej. Kids’ Time to znakomita szansa na pozyskanie nowych klientów i podtrzymanie dotychczasowych relacji. To także doskonała okazja do wprowadzenia nowej firmy lub marki na rynek – nie ma lepszych okoliczności, niż możliwość zaprezentowania się przed ponad 8 000 zwiedzających z ponad 50 krajów całego świata! Z uwagi na szeroką obecność mediów, w tym delegacji mediów zagranicznych z m.in. Rosji, Turcji, USA, Anglii czy Niemiec, to także świetna okazja do przedstawienia premierowych produktów, zaprezentowania ich na wystawie o ugruntowanej, mocnej pozycji, gdzie w czasie 3 dni targowych w jednym miejscu i czasie  spotyka się cała branża dziecięca!
 
 

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME wyjątkowo odbyła się w terminie wrześniowym. Zgromadziła 131 wystawców, a wśród zwiedzających znaleźli się przedstawiciele branży dziecięcej z 22 krajów. Kolejna edycja wraca do swego tradycyjnego lutowego terminu.

Podczas trzech dni hale wystawiennicze Targów Kielce znów wypełni bogata oferta skierowana do firm działających w sektorze artykułów dla matki i dziecka. Wydarzenie ma charakter B2B i przeznaczone jest wyłącznie dla przedstawicieli branży. Udział w KIDS’ TIME 2022 już teraz zapowiedzieli producenci i dystrybutorzy najważniejszych międzynarodowych marek wózków, fotelików, zabawek, odzieży, mebli, tekstyliów i akcesoriów dla matki i dziecka. Nie zabraknie również kluczowych instytucji i branżowych autorytetów z Polski i zagranicy. Podczas wrześniowej, pandemicznej edycji wydarzenia zaprezentowało się aż 131 firm z 6 krajów: Polski, Słowenii, Hiszpanii, Chin, Czech i Niemiec. KIDS’ TIME 2021 odwiedziło niemal 1700 gości z 22 krajów. - Już wiele lat się wystawiamy na tych targach, bardzo się cieszymy, że możemy to zrobić ponownie po dość długiej przerwie – oceniła wrześniowe targi Anna Gancarek z firmy Doctor Nap. – To jest bardzo potrzebna impreza. Dobrze, że takie targi są. – dodała.

 źródło: https://www.targikielce.pl/kids-time
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga